Ofte stillede spørgsmål om vores services
Har du spørgsmål? Her finder du svar – om vores service, vores produkter og bestilling hos Flaskelandet.
Spørgsmål om shoppen og vores produkter
Flaskelandet er din pålidelige partner, hvis du:
- søger emballageløsninger af høj kvalitet til fødevarer og kosmetik,
- stoler på 20 års markedserfaring,
- har brug for et bredt udvalg af funktionelle og æstetiske produkter,
- ønsker at konfigurere flasker og glas individuelt,
- sætter pris på attraktive mængderabatter, og
- ønsker personlig ekspertvejledning.
Søgefunktionen i Flaskelandets onlineshop er intuitivt designet: Klik på søgefeltet øverst på hjemmesiden og indtast dit ønskede produkt eller emne. De relevante resultater for din søgning vises med det samme – vælg mellem produkter, kategorier, vejledningsartikler og opskrifter.
Du finder varenummeret på produktsiden i onlineshoppen under produktnavnet.
I vores onlineshop kan næsten alle produkter konfigureres individuelt. På produktsiderne for flasker og glas finder du en konfigurator, der foreslår passende låg. Du beslutter, hvilket låg der bedst opfylder dine krav. Med et klik på det valgte låg tilføjes det sammen med det valgte produkt til indkøbskurven.
Vi sætter pris på ærlige anmeldelser af vores produkter og service. På den måde får vi mulighed for bedre at forstå dine behov og krav samt konstant forbedre vores ydelser. For at gøre vores kunders erfaringer gennemsigtige bruger vi tillidssigler som Trusted Shops.
Spørgsmål om bestillinger
Brug vores onlineshop til at bestille. Den giver dig et overblik over vores komplette sortiment og mange konfigurationsmuligheder. Takket være de forskellige kategorier og den praktiske søgefunktion finder du hurtigt og nemt de rigtige glas, flasker og tilbehørsprodukter.
Ved spørgsmål om vores produkter, særlige ønsker eller tilgængelighed af store mængder kan du kontakte vores kundeservice.
I vores onlineshop præsenterer vi alle produkterne i vores sortiment. Du finder de ønskede varer enten via kategorier og filtreringsmuligheder eller via søgelinjen øverst på hver side.
Med et klik på det pågældende produktbillede kommer du til produktdetaljesiden. Her finder du yderligere oplysninger om produktet, som mål, grundform og mulighed for tryk. Derudover kan de fleste produkter konfigureres individuelt her: forskellige volumener, farver, lågtyper og tilbehør er tilgængelige. En ekstra fordel er visningen af mængderabatter, hvis du bestiller større mængder.
Når du har konfigureret dine produkter, lægger du dem i ønsket antal i indkøbskurven. Derefter kan du enten se indkøbskurven med de konfigurerede produkter eller gå direkte til kassen.
Ved afslutning af bestillingen (check-out) har du tre muligheder:
- Log ind med din eksisterende kundekonto.
- Opret en ny kundekonto.
- Bestil som gæst.
Under check-out-processen kan du tilpasse din fakturerings- og leveringsadresse samt vælge mellem forskellige betalings- og leveringsmetoder. Desuden får du et overblik over dine valgte produkter, inden du forpligter dig til købet. Herefter tager vores team og fragtfirmaer sig af resten.
Har du en rabatkode til vores onlineshop, kan du nemt indløse den under din bestilling: Læg de ønskede produkter i indkøbskurven og klik på "Gå til indkøbskurven". Her ser du knappen "Tilføj kupon". Klik på knappen, indtast din rabatkode, og klik på "Anvend". Rabatkoden indløses, når bestillingen er afsluttet.
Som forbruger har du mulighed for at fortryde din bestilling inden for 14 dage. Undtaget er individualiserede produkter som trykte varer. Bemærk, at du i tilfælde af fortrydelse selv skal dække returfragtomkostningerne.
Erhvervskunder har ingen lovbestemt fortrydelsesfrist.
Få flere oplysninger om fortrydelse her.
Hvis den leverede vares kvalitet ikke lever op til dine krav, kan du til enhver tid reklamere over den hos os. Ved eventuelle transportskader kan du også kontakte vores kundeservice, som vil finde en passende løsning sammen med dig.
Omkostningerne ved en returnering afhænger af mængden og omfanget af varerne. Som hovedregel gælder: Ved returnering med post eller pakkeservice er omkostningerne lavere end ved returnering af varer via fragtfirma. Du kan få yderligere oplysninger om de præcise betingelser hos vores kundeservice.
Spørgsmål om kundekontoen
Bestiller du for første gang i vores onlineshop, skal du oprette en ny kundekonto. Det kræver, at du angiver dit for- og efternavn, din e-mailadresse og din postadresse. Desuden opretter du her dit personlige password. Efter registreringen modtager du en bekræftelsesmail fra os med oplysninger om din kundekonto.
Er du allerede kunde, logger du ind på din kundekonto med din registrerede e-mailadresse og dit password.
I din kundekonto har du mulighed for at ændre dine data individuelt. Ud over personlige oplysninger som titel, for- og efternavn, fødselsdato og adresse kan du i din personlige profil også ændre din e-mailadresse og dit password. Du kan ligeledes opdatere dine foretrukne betalingsmetoder og din status som privat- eller erhvervskunde.
Hvis du har glemt dit password, kan du nulstille det via login-siden til kundeportalen. Til venstre finder du login-muligheden for kunder. Klik på linket "Jeg har glemt min adgangskode" ved siden af "Login"-knappen. Indtast derefter din registrerede e-mailadresse og klik på "Send e-mail".
Herefter modtager du en e-mail fra os med et link til nulstilling af dit password. Klik på linket i beskeden, og opret et nyt password. Derefter kan du bruge din kundekonto som sædvanligt.
Spørgsmål om kundeservice
Mange oplysninger om vores produkter finder du direkte i onlineshoppen på produktsiderne. Klik blot på det ønskede produkt i oversigten for at få mere at vide om størrelse, form, volumen, farve og tilhørende tilbehør.
Har du brug for yderligere oplysninger som overensstemmelseserklæringer eller tekniske tegninger, kan du kontakte vores kundeservice. Vores team håndterer også forespørgsler om tilgængelighed og tilpasninger af produkter. Sammen finder vi den bedste løsning på din forespørgsel.
Du kan altid kontakte vores kundeservice via e-mail på[email protected] eller gennem vores kontaktformular. Ønsker du at drøfte din sag personligt med en kundeservicemedarbejder, er du velkommen til at ringe til os: Mandag til torsdag mellem kl. 9.00 og 16.00 samt fredag mellem kl. 9.00 og 14.00 på +49 2623 6061811.
Spørgsmål fra erhvervskunder
Ja, i vores onlineshop kan både privat- og erhvervskunder bestille. Din fordel som erhvervskunde: Så snart du er logget ind på din kundekonto, vises vores nettopriser.
Ja, du kan registrere dig som erhvervskunde i vores onlineshop. Ved registreringen i vores kundeportal vælger du blot indstillingen "Erhverv". For at verificere din registrering har vi brug for dit navn, adresse, firmanavn og dit momsnummer.
- Mere end 2.500 produkter til enhver behov
- Individuel konfiguration med mange forskellige flasketyper og lågvarianter
- Korte leveringstider og ekspreslevering – i hele Europa
- Mulighed for individuel tryk – fra kun 50 stk.
- Neutral forsendelsesemballage og palleforsendelse
- Fleksible mængdeindstillinger: Mængderabatter på op til 40 %
- Personlig ekspertvejledning til dine spørgsmål
Nej, som erhvervskunde kan du bestille fra et enkelt styk i vores onlineshop.
Hvis du ikke har fundet det, du søger, i vores onlineshop med hensyn til udvalg, konfiguration eller mængderabatter, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. De vil udarbejde et individuelt tilbud til dig.
I vores onlineshop tilbyder vi attraktive mængderabatter på op til 40 % sammenlignet med stykprisen.
Ved bestillinger gennem vores onlineshop er det ikke muligt at købe på faktura. Kontakt venligst vores kundeservice for yderligere oplysninger om dette emne.
Hvis du ønsker at teste vores produkters kvalitet eller egnethed til dine behov, kan du bestille prøver. Send blot de ønskede varenumre til os via vores kontaktformular for at bestille de relevante prøver.